3.2.2011

Who watches the watchers?



 Oon tajunnu niin ihmisistä ja maailmasta ja tästä täysin turhasta systeemistä jota me pyöritetään niinku pikku muurahaiset, täysin mukisematta, luullen että tehdään ittellemme siinä jotain hyvää. Oon saanu oikeesti otteen siittä, mitä oon syvällä sisimmässäni, siittä minkä maistream media ja vanhemmilta ja "auktorieeteilta" opitut arvot kahlitsee alleen.
Ihmiset tavoittelee täydellistä minäänsä jatkuvasti.

 Ne etsii uusia piirteitä ja yrittää rakentaa ja löytää itsensä ulkopuolelta, mutta nyt mä näen, kaikki mitä mä oon, mä oon sitä jo nyt ja oon täydellinen tällasena. Minuus ei tuu koskaan ulkopuolelta, se on rakennettu sisälle. Sitä jokaisen sisäistä itseä systeemi tappaa järjestelmällisesti ja melko taitavasti, mutta älä anna mieles kuolla. Vapauta se kauneus sun sisältä ja voit tehdä mielelläs ihan mitä haluat, koska koko maailma on sun mielessäs. 

Pystyt ihan mihin vaan, kun vaan päästät irti materiaalista ja valtavirrasta. Se on vaikeeta ja oon itsekki vasta alottamassa tätä irrottautumista, mutta mieti, mikä on ihan oikeesti tärkeetä. Mikä tekee sut onnelliseks. Ihmisyys ei oo materiaalissa, se ei tuu ulkoo päin. Sun ei tarvi tehdä mitään, mennä minnekkään, saavuttaa mitään löytääkses itses, koska sä oot olemassa just siinä missä sä nyt oot.

Nyt mä näen maailman kahtena kokonaisuutena. Toinen niistä on pienistä toisiinsa liittyvistä osasista koostuva yhtenäinen pallo, jossa on ihmiset, eläimet, luonto, kaikki elävä. Siinä ei oo reunoja, sitä ei voi rikkoo. Se on kaiken ydin. Toinen niistä kokonaisuuksista on hutera kaksiuloitteinen läpyskä, jolla on reunat. Se on systeemi. Sen keskellä on päättäjät, ne vitun liskot, reunoja kohti sitten on nää kaikki poliisit ja vartijat, valtavirtamedia ja muut jotka pitää ihmisissä pelon, ahdistuksen ja epätäydellisyyden tunteen yllä. Aika vaikee selittää mutta jos jollain on avoin mieli ja näkee vaivaa miettiäkseen ni saattaa nähdä mitä mä tarkotan.

End conclusion: Rauha ja rakkaus ei oo pelkkää sanahelinää, se on vaan ku vastaus ilman lauseketta. Se lauseke pitää selvittää ja se vaatii paljon ajattelua ja aikaa, ja ennen kaikkea avoimen mielen. Se on ihan oikeesti kaikki, kaikki mitä ihminen tarvii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti